Re: RAM, CPU czy może płyta główna lub XP sp3 ???

Autor: rageti <prosna_invest_at_op.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 12:26:20 MET

> Ciekawe, w podobnych warunkach temperatury mam średnio o 8-10 stopni
> niższe.

Jaką masz pastę ? oryginalną ? bo ja mam otą samą co oryginalną MX-1 tyle że
sam ją nakładałem bo tą przy zakupie zdarłem nieumiejętnie zakładając
Freezer ...

jeszcze jedna sprawa: max 58 stopni to temp. wskazywana przez AMD CPU
Assistant ten sam program w sekcji "processor temature sensor" pokazuje
wtedy 49 stopni co by się zgadzało z tym, co obserwujesz u siebie.

Pozdrawiam ...