Re: Laptop - pokazuje mniejsze taktowanie

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 10:05:46 MET

Michał Duszyński wrote:
> Część laptopów ma tak, że nigdy nie wkręci się na maksymalne obroty na
> baterii, jedynie na zasilaniu ze ściany.

Wydaje mi się, że to tylko kwestia sterowników i konfiguracja profili.
W przypadku np. HP Pavilion używam w Windowsie programu NHC, który
zmniejsza mi taktowanie o połowę, przełącza w tryb oszczędzania energii
układ graficzny i zmniejsza jasność ekranu.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,