Re: Dziwna sprawa z monitorem Samsung 713n :?

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 09:49:49 MET

Użytkownik "tomeg22" <tomeg2o@gmail.com> napisał w wiadomości
news:5c019556-e0d1-44cf-8af0-6d6cb0a8259d@c22g2000prc.googlegroups.com...
Witam,
Na początku chciałbym się przywitać, jako, że jestem nowym
użytkownikiem smile.gif . Mam taki problem prawdopodobnie z monitorem,
więc w ciągu dnia, kiedy komputer już chodzi kilka godzin po restarcie
lub wyłączeniu monitora pojawia się informacja od monitora, że
aktualny tryb jest nieprawidłowy, a prawidłowy to 1280x1024, mimo, że
nic nie przestawiałem w ustawieniach. Ciekawe też jest to, że
następnego dnia wszystko wraca do normy. Oczywiście zaktualizowałem
sterowniki karty graficznej i monitora nawet zrobiłem format systemu
niestety nic nie pomogło.
P.S. Nawet Google nie pomogło :/
Może macie jakieś sugestie ? :)
 Nie wiem jak uzywasz tego googla ze ci nie wyrzucilio odpowiedzi na
elektrodzie
jest tego pelno , typowa usterka samsunga po uplywie gwarancji :)
Uszkodzony mikrokontroler jako podzespol niedostepny trzeba wymienic cala
plytke sygnalowa koszt -
allegro (jak akurat sa ) sto paredziesiat zl , serwis autoryzowany samsunga
ponad 200zl.
U ciebie jest to na razie malo dolegliwe ale najczesciej usterka sie
poglebia z uplywem czasu.
pzdr