Jaki tuner do PC?

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 21:02:46 MET

Witam!
Mam w kompie tuner sat twinhan vp1020 dosć stary, ale do programów FTA
mi wsytarcza - chciałbym jednak móc odbierać kilka programów
telewizji analogowej z kablówki i móc przechwytywać materiał z VHS -
nie chodzi o jakąś super jakość, ale zgranie na płytki swoich
materiałów. Na płycie mam tylko dwa sloty PCI i dwa PCE-E (1 i 16x)
Tuner na PCI raczej nie wchodzi w grę, bo byłby zbyt blisko tunera SAT
i stykałyby się powodując zwarcie. Czy tuner na USB byłby sensownym
rozwiązaniem? jaka jest ich jakość? Czy ktoś mógłby polecić jakiś
konkretny model? Moja konfiguracja to:
Celeron D 2.93 GHz
Płyta ASUS P5LD2-VM
1,5 GB RAN