Re: Komputer zakloca LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 09:27:09 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Artur M. Piwko"
>Dzięki deklaracji MIME nie będzie musiał w odpowiedziach usuwać
>wszystkich "ogonów".

No cóż. Czytnik powinien o to sam zadbać przy odpowiadaniu. A przy
tworzeniu w us-ascii jednak iso jest zbędne. Ale raczej nie chodziło o
zachęcenie do wyłączenia iso, a raczej do pisania z polskimi
diakrytykami.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Jestem zegarem! Mam wskazówki od psychiatry.
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'