Obudowa dysku (SATA + ATA + brak limitów pojemności)

Autor: <srb_usenet_at_interia.eu>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 21:43:02 MET

Witam wszystkich
Czy spotkaliście się z obudową dla dysków 3,5 cala która obsłuży
ponad 1GB z partycjami NTFS? Dodatkowo powinna mieć możliwość
podłączenia dysków SATA i ATA. Wyjście (obudowa<>Komputer) USB 2 i
może być FireWire. Przeglądałem allegro, ale tam zwykle obudowy mają
ograniczenie do 500MB a to trochę mało. Obecnie mam dysk 120GB ATA i
640GB SATA i chciałbym wykorzystać obudowę również do tego drugiego
dysku jak mi ten pierwszy padnie. Za dużo wymagam?

Pozdrawiam