Re: Piszczący monitor

Autor: MariuszH <mariuszh74[_at_>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 21:18:16 MET

Użytkownik "Fiodor" <fiodor@post.pl> napisał w wiadomości
news:4921ABFE.C53C5B7@post.pl...

> zeby pisac na grupe z tak idiotycznym pytaniem
> to trzeba miec iq konia, nad czym tu sie zastanawiac?
> zadajacy pytanie jest idiota to idiotyczna odpowiedz

Wiesz - najczęściej na grupie pytania zadają ludzie niewiele znający się na
sprzęcie.
Gdyby było inaczej, to grupa świeciłaby pustkami.
Ale nie można z tego powodu określać kogoś jako idiotę.
Chociaż rzeczywiście - źle zadane pytanie, bez znaku zapytania na końcu, aż
kusi żeby go "zjechać" :P
Ale trzeba więcej luzu....

Pozdr.
MH