Re: BOOT z kontrolera PCI->SATA

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 19:42:22 MET

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in news:gfscsj$tq8$1@news.interia.pl:

> A przejdz tam do zakladki More Info i przeczytaj pierwsza odpowiedz.

tak ale wlasnie martwi mnie to jak sie zachowa potem winda
winda na HDD z ktorym caly czas chodzila dotad normalnie wpietym bezposrednio
w plyte glowna
i co jesli teraz ten sam HDD przepne do takiego kontrolera PCI->SATA ???

winda ponoc nie zobaczy tego dysku bez sterownikow
wiec czy jesli JESZCZE przed przepieciem zainstaluje sterowniki z CD
to czy potem pojdzie bezproblemowo?

--
Y?