Re: BOOT z kontrolera PCI->SATA

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 19:36:01 MET

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> wrote in
news:gfsct7$qd6$1@news.onet.pl:

> Instalka XP raczej nie zobaczy dysku podpiętego po tym kontrolerze.
> Trzeba albo przygotowac dyskietkę ze sterownikiem i przy instalacji
> wcisnac F6 albo zintegrowac te sterowniki z instalka.

wiesz ale ja nie chcialbym instalowac systemu od nowa...
tak sobie (naiwnie) myslalem, ze ten sam dysk na ktorym mam winde teraz wepne
do tego kontrolera PCI i wszystko pojdzie jak zawsze :)

ok, ale skoro NIE to czy nie da sie zrobic tak, zeby zainstalowac sterownik
na windzie kiedy dysk jest JESZCZE wpiety do IDE na plycie glownej
(a kontroler sobie tkwi w gniezdzie PCI pusty lub z innym dyskiem)
a potem przepiac ten HDD do tego kontrolera PCI->SATA ???

i czy wowczas Windows, majac ten sterownik juz zainstalowany, po prostu nie
zrobi z niego uzytku swobodnie widzac dysk na kontrolerze?

--
Y?