Re: problem z karta wieloportowa

Autor: lux <mark_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 14:31:52 MET

> konflikt z przerwaniami jak sadze. moze na sztywno trzeba przypisac do
> kazdego portu osobne i do myszki i klawiatury tez. w biosie musisz
> wylaczyc automatyczna obsluge i w systemie poustawiac recznie. ale tak
> ogolnie to bedzie rzeba w g... mialem kilka kart wieloportowych i
> wszystkie wyczynialy takie numery z xp. o dziwo w 98 nie bylo takich
> problemow. cos mi sie zdaje, ze linux by sobie o niebo lepiej z tym
> poradzil.

Wreszcie spisalem kod bledu z blue screen'a:
Stop:0x0000000A(0x0000BAB3,0x00000002,0x00000001,0x806E4A8E)

Zagoglowalem za 0x0000000A i znalazlem Irql_not Less_or_equal ale nie
bardzo wiem co dalej.

W jakis sposob czytac te kody bledow? co jest w nawiasach? (wyglada na
jakies adresy).
Bardzo prosze o jakas pomoc.

Dzieki