lexmark x73 - po dopełnieniu atramentu nie drukuje :(

Autor: Marek <marek-grupy_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 10:51:12 MET

Koleżanka zrobiła jak w temacie wątku, z efektem jak w temacie :). Co można
poradzić ? Kiedyś ranimowałem pojemniki mocząć im głowice w goroące wodzie,
ale tu nie wiem co doradzić, bo nawet nie wiem, czy ta drukarka ma głowice
drukującą zintegrowaną z pojemnikami(jak większość), czy głowica jest
częścia drukarki i jak zaschła to chyba już niewiele się da zrobic. Będę
wdzięczny za porady.