Re: zewnetrzny HDD 2,5" spadł ze stołu...

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 00:57:43 MET

"ZZ" <precz_ze_spamem@onet.pl> wrote in news:gen80k$6fi$1@news.onet.pl:

> w ten sposob nie powinienes kupowac zadnego dysku
> ktorego nie wyprodukowano i przechowywano w twojej
> obecnosci

ja do tej pory nigdy nie mialem problemow z uszkodzeniami fizycznymi dyskow
juz raczej zdarzyly mi sie z elektronika/czipem dysku

(zawsze uzywam Seagate)

raz bylo tak, ze wszelkie wskazania SMART i testow pokazywaly, ze sektory sie
rypia

a, ze dysk byl na gwarancji to zanioslem do sklepu
tam wyslali do serwisu
czekalem miesiac na rozstrzygniecie
po czym dostalem dysk nowy z informacja, ze ten poprzedni mial uszkodzana...
elektronike !!!!!!

--
Y?