Re: Karta pamięci zamiast dyskietki

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 22:39:31 MET

Jan Bartnik <bartnikj@gmail.com> wrote in
news:dqixgh50ygru.2c4b15f6tjrs$.dlg@40tude.net:

> Poszukuję gotowego rozwiazania, które podlaczone pod tasmę od floppa
> umozliwi uzywanie zamiast dyskietki kart pamięci.

a jakby tak wziac adapter CompactFalash->IDE, podlaczyc to tasma do IDE i
(jakos) umiescic tak aby bylo z przodu obudowy w miejsce szuflady na CD/DVD?

nie wiem jak te przejsciowki dzialaja, co sie stanie jak podczas dzialania
uindousov nagle wsuniesz tam karte Compact Flash?

czy ta windziana usluga dynamicznego wykrywania ad-hoc dodanych dyskow
zadziala i w tym przypadku?

--
Y?