Re: Gdzie dostanę kabel "Y" USB?

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 11:02:48 MET

> Ano na przykład za 7,50zł tu:
> http://www.allegro.pl/item476670815.html
> nawet gratis dodają - obudowę do dysku...

Dziękuję serdecznie!

Wprawdzie w taką obudowę to bym się bał wsadzić dysk, ale darowanemu koniu się
pod ogon nie zagląda :-)
Ciekawe ze wystawiajacy aukcję w opisie nawet się nie zająknął na temat tak
zacnego kabelka! Bez wybrazni czlowiek ;-)

Tylko jaką ten kabelek ma wtyczkę na nierozwidlonym końcu? Nie mam pewności
patrząc na zdjęcie. Mam nadzieję, że ma tam gniazdko, a nie wtyk USB. Inaczej
będzie nieprzydatny do podłaczenia dysków w we własnych obudowach z małą wtyczką
od strony dysku.

Pozdrawiam,
latet