Re: po włączeniu komp zatrzymuje się na biosie

Autor: Gienio <apacz280_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 10:14:59 MET

Użytkownik "Leszek" <leszek47usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gfltgh$lac$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Gienio" <apacz280@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy mógłbyś napisać, ile czasu pracowałeś komputerze z tymi objawami,
> zanim płyta ostatecznie padła? Jak często komp zatrzymywał się na BIOS-ie?
> Czy później w ogóle nie dawało się uruchomić Windowsa, a może pod
> Windowsem były jakieś błędy?

A więc: Komp zatrzymywał sie na BIOS-ie poczatkowo po dłuższym postoju (nie
uruchamianiu przez 1-2 dni).Potem sytuacje zaczęły sie powtarzać częściej
ale za drugim uruchomieniem na ogół ruszał.Też resetowałem BIOS.W końcu
klapa.
Oddałem kompa do warsztatu i wymieniono na płycie
"Soltec" około 15 spuchnietych kondensatorów. Ale płyta i tak nie
zastartowała.Stwierdzono,że za późno dostarczyłem kompa do warsztatu.
Ostatecznie zmieniłem płytę i system z nowej wystartował
z opcją po naciśnięciu "R" po naprawie i instalacji nowych sterowników
działa do dzisiaj. A jeszcze jedno-na dysku było dużo bad sectorów tak,że
ostatecznie go wyrzuciłem bo często się zatrzymywał i wyswietlał niebieskie
ekrany.
Płytę starą wysłałem do naprawy do Koszalina i przysłano z gwaracją
3-miesieczną jako dobrą. Niestety płyta już nie uruchomiła się -czarny ekran
non-stop.Znów wysłałem z reklamacją i przysłano mi ją ,że jest dobra ale w
kompie to samo .(nawet wymieniałem kość BIOS-u).
Więc dałem sobie z nią spokój.
Tyle historii. Nie wiem czy Ci w czymś pomoże. Pozdrawiam
Geniek