Re: warto dołożyć 512?

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 09:14:03 MET

identyfikator: 20040501 pisze:
> czy Ktoś tu dokładał do systemu z Windowsem XP kolejne 512MB ramu?
> (aktualnie mam 512MB) warto czy nie warto? coś się zmieni?

Tak, to oczywista oczywistość, że będzie się wygodniej pracowało na XP
mając dyspozycji 1024 MB w porównaniu z 512MB.
Zwłaszcza gdy ktoś ma sporo rezydujących programów w autostarcie.
Dołożenie pamięci operacyjnej to najprostsza i obecnie niedroga metoda
"przyśpieszenia" komputera.
Tak jak ktoś już wspomniał w tym wątku, mógłbyś się zastanawiać nad
rozbudową RAM gdybyś już miał 2GB i chciał dołożyć kolejny 1GB pod XP,
ale mając tylko 512MB rozbudowanie do 1024MB ma głęboki sens. Na pewno
odczujesz różnicę.

--
pozdrawiam
STranger