Re: warto dołożyć 512?

Autor: zzzz <plecak7_at_o2usunto.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 00:36:24 MET

identyfikator: 20040501 pisze:
> czy Ktoś tu dokładał do systemu z Windowsem XP kolejne 512MB ramu?
> (aktualnie mam 512MB) warto czy nie warto? coś się zmieni?

zależy co na owym sprzęcie robisz, jak z jakiś pamięciożernych aplikacji
  korzystasz i muli, to po dodaniu powinno być lepiej. choć z 2giej
strony sam firefox często potrafi strasznie spowalniać system, kwestia
komfortu pracy, jak komuś to dokucza można dodać, jak nie można sie
obyć. mi 512 starcza choć często jest zamułka..