Re: Problem z wyświetlaniem obrazu.

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 21:54:56 MET

doom3 napisał(a):

> co oznacza "nic poza tym" ? czarny ekran ? hdd nadal laduje ?
Pracuje, wiatrak na CPU się kręci. Czarny ekran i info z monitora o
rekomendowanym trybie wyświetlania latające po ekranie... nawet do BIOSu
nie idzie wejść.
> F8 podczas startu i wybor trybu VGA, nie pomaga ?
Dokładnie to samo, czarny ekran i info... pomaga tylko długotrwałe
odłączenie kompa od źródła zasilania (min 30 min).
> Tryb awaryjny i ustawienie najnzszej mozliwej rozdzialki po czym restart ?
Nie ma jak, jest jak wyżej.
Poza tym odczyt ze S.M.A.R.T. dysku informuje, że przesuniętych jest 12
sektorów.
Dzisiaj podłączyłem nowiutkiego Chieftec'a 350W i wydawało się, że jest
ok (pracowało to jak należy z pól godziny) a potem dokładnie to samo po
przeładowaniu OSa. Jak na mój gust to ten stary Modecom do wymiany i
MoBo - te rzeczy na pierwszy ogień. Na drugi HDD - bo i tak się sypie.
Mylę się?

Pzdr, OMSON

P.S. Grafikę testowałem na innym kompie i działa, to samo monitor LCD.