Re: UPS APC Smart 700

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 20:23:56 MET

Użytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl> napisał w wiadomości
news:gfhn7n$pq3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Tak. Uruchomiłem tę opcję po włożeniu nowych bateri i na początku czas
> podtrzymywania był 42 min a teraz pokazuje 3 min. Po zaniku zasilania
> wytrzymuje góra 5 s.

Bo pamięta ustawienia starych i ładuje je do poziomu starych baterii.

Czytałeś opis programu?

Autor pisze aby skontaktować się z nim w celu otzrymania pełnej wersji. Nie
wiem co ma na myśli, chyba chodzi o ręczne zmiany parametrów.

W każdym razie obecnie po uruchomieniu programu w menu Options włącz opcję
""Smart-UPS 3Gen. Battery Const.AUTO Fix"".
Następnie wybierz port COM i poczekaj aż połączy się z UPS'em.

Parametry "Smart Constans" są to parametry kalibracyjne dla Twojego modelu
UPS. Te parametry program zmienia.
Po ustawieniu ich przez program, zamykasz go i zostawiasz UPS aż naładuje
aku do końca.

Pozdro.

PS. jak masz coś włożone w port SmartSlot z tyłu musisz to wytargać.

--
Irokez