Re: Obci±zenie procka 100%?

Autor: Tymczas <tymcz_at_s.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 15:29:40 MET

Artur(m) wrote

> No to daj jak±s radê

2 lata temu instalowalem karte tv i dscalera... ;)
defaultowo chodzil normalnie - bez zmian/y ustawien... czyli przeploty i inne
ustawienia
karty nie ruszane, chyba ze w celach eksperymentow i sprawdzania co toto
potrafi.
aktualnie w ustawieniach mam tak:
kartabt rozdzielczosc 768
przeplot - automatyczne wykrywanie formatu ; video deinterlace(bob)
filtry - gamma
proporcje obrazu - 1.33
ustawienia glowne sprzetu - procesor above 1 Ghz ;
jakosc/ilosc klatek na sekunde -best picture quality
Uzycie procesora - Dscaler& other softwares - priority given to dscaler

u dziewczyny na laptopie(dwurdzeniowy, kartatv usbpinacle) tez sa jakies
zaciachy.. ale z dzwiekiem
przy ogladaniu.. chyba za bardzo sie grzeje.. zmaina roznych ustawien w
dscalerze - efekt ¿aden.

--
.
http://tinyurl.com/h6srr