Re: Karta pamięci zamiast dyskietki

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 10:34:49 MET

Dnia Thu, 13 Nov 2008 09:56:32 +0100, BartekK napisał(a):

> docelowo nie miało to być do komputerów, tylko do maszyn przemysłowych,
> cnc, sprzętu typu samplery/keybordy na dyskietki przedpotopowe itp
> (niektóre jeszcze 720kB)

I dokładnie do tego mi to potrzebne (po dorzuceniu do listy jeszcze
oscyloskopu). Dlatego odpadają rady w stylu "taniej wyjdzie dokupić USB na
PCI i do tego podłączyć czytnik kart" albo "zmień sprzęt na nowszy".

Ponieważ szanse na znalezienie gotowca mam znikome równolegle montuję coś
na atmedze. W razie czego dam znać z jakim wynikiem :)

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik