Re: Laptopy bez systemu

Autor: <MyslekAndrzej_at_gmail.com>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 08:26:55 MET

On 8 Lis, 14:41, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
> w sklepach komputerowych wszystkie nowe laptopy mają zainstalowaną
> Vistę, mam pytanie, czy można jeszcze kupić lapka bez sytemu, i w domu
> zainstalować swój, np. Win XP ??

kilka przykładów laptopów bez systemu lub z win xp:
lenovo n200 - mozna kupic z win xp zainstalowanym
lenovo z61 - mozna go kupic w każdej z opcji, choc najcześciej
dostępny z vistą B
lenovo t61 - win xp

ogólnie wchodzisz sobie na tą stronę i wybierasz bez systemu lub z win
xp - wyniki sa na 25 stronach o duzym spektrum cenowym
adres strony http://www.skapiec.pl/site/cat/17/filtr/_0_0_0_0_0_0_10682,538_0_0_0/4