Re: Monitor panoramiczny, karta nie.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 23:11:28 MET

Dnia 28.10.2008, Yyy napisał(a):

> a jak sie zabrac konkretnie do tego grzebania?
> czy chodzi o edycje na poziomie binarnym (jakims programikiem typu HEX) pliku
> sterownika?

Nie. Sprawa sprowadza się do "grzebania" w plikach konfiguracyjnych, a w
których to już zależy od OSa. Dla Windows przeważnie sprowadza się to do
doboru właściwego sterownika dla posiadanego monitora lub też edycji tegoż
sterownika (.inf - tekstowy).

> jesli tak to jakich formatow sie trzymac?

Ktoś mi kiedyś napisał: "Przejrzyj taki plik .inf i załapiesz o co
chodzi".

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/