Wymiana pasty termoprzewodzącej na GPU

Autor: tygryseek <100000000_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 20:37:34 MET

Witam.
Niedawno wyczytałem o korzyściach wymiany oryginalnych past na GPU i
procesorach .
Dzisiaj wykonałem taki manewr .Oryginalne pasty (szare ,twarde po
ostygnięciu plastry)
wymieniłem na najtańszą pastę za 3,50 zł ;)

Na procesorze nie zapamiętłem poprzedniej temperatury ,ale na GPU
(geforce6200)
które przy normalnym działaniu miało 56 stopni ,obecnie spadło na 45
(w stresie grzało się do 80 stopni :) ,obecnie zatrzymuje się na około 60 )

Podobno białe pasty silikonowe po pewnym czasie trzeba uzupełniać .
Czy to prawda?

Pozdrawiam.