Re: Jaki wybrać dysk?

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 14:00:47 MET

jQ pisze:

> A miałeś do czynienia z tym drugim, tj. WD Caviar Black ?

Nie miałem, dlatego podałem jedynie fakty dotyczące dysku który polecam.
Skoro przede wszystkim interesuje Cię bezawaryjność, to chyba
argumentami (prócz statystyk, ale te ze względu na krótki okres
produkcji danego modelu nigdy nie będą wystarczające), będą jedynie
renoma producenta i jego obietnice MTBF i właśnie długość gwarancji (a
WD daje pięcioletnią jedynie na Raptory).