Re: Co teraz najlepiej sie kreci?

Autor: grafi <grafi_at_xxx.poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 08:51:40 MET

Jacek Popławski pisze:
> Podkręcanie procesorów kojarzy mi się z graczami podniecającymi się klatkami na
> sekundę, którym nie przeszkadza wentylacja wyjąca jak odkurzacz.

a mi kojarzy sie z wykorzystywaniem calej mocy zamknietej w procesorze.
Przyrost wydajnosci moze byc naprawde wart zabawy. Jesli komus
przeszkadza wentylator, to albo zmienia chlodzenie, albo nie podkreca
procesora.

Pierwszy raz
> słyszę, żeby ktoś chciał podkręcać sprzęt do poważnych zastosowań. Nie martwi
> Cię potencjalna możliwość niestabilnego działania?

*potencjalnie* to niestabilny może być każdy komputer, nawet
niepodkręcony. A po podkreceniu, test stabilnosci mozna i nalezy
wykonac. Jesli go przejdzie, to można zabrać sie za prace.

grafi