Re: dell latitude d400, dysk muli

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 18:19:59 MET

Dnia Tue, 11 Nov 2008 18:06:06 +0100, alan_transceiver na pl.comp.pecet
napisał(a):

> Restart systemu chwilowo rozwiązał problem, ale gdy ponownie
> podłączyłem napęd i coś z niego odczytałem - dysk znowu zwolnił.

Sprawdź czy czasem kanał na którym jest podpięty dysk nie przechodzi w tryb
PIO ( zamiast *DMA ) z powodu błędów odczytu tego zewnętrznego napędu.

"Nadziei każdy musi szukać sam dla siebie. Nie ma żadnej powszechnej
recepty. Milosz"