Re: rzutnik - na co rzucać?

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 17:49:03 MET

> A w jasnym otoczeniu? Może są jakieś ekrany (do rzutowania "oddtylnego"?
> choć wcale nie będzie mi to wygodne) które słabo odbijają światło od
> frontu, a dobrze przepuszczają tylne rzutowane? Może lepiej się sprawdzi
> szara siatka-firanka? :)

Kiedyś na necie widziałem prezentację, która właśnie przykuła mnie formą a
nie treścią. Rzutnik rzucał właśnie obraz "od tyłu" na ścianę z plexi (?).
Wewnątrz musiały być "jakieś cząsteczki" a'la kurz ;), które przy wyłączonym
rzutniku sprawiały wrażenie niemal niewidocznych. Przy pracy sprawiało to
wrażenie obrazu wyświetlającego się na "niczym" :), w powietrzu ;). Fajny
bajer! Wada - raczej do prezentacji lokalnych (nie wiem, jak z transpotrem
takiego dużego ustrojstwa).

pozdr