problem z polaczeniem - pomocy

Autor: tomek siewierski <kolaboracja_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 12:56:00 MET

Witam Was
wiem ze moze to i NTG ale nie wiem gdzie szukac pomocy, a moze ktos
sie znajdzie i pomoze i rozwiazac maly problem :)
do knca roku przebywam w Anglii firma mnie wzslala na sykolenie i mam
juz dosc szytania grupy za pomoca przegladarki internetowej,
probowalem przez Poczte systtemu windows - vista [ odpowiednik
outlook express ]
ale nie wiem jaki serwer wpsac;/ nie moge sie polaczyc, korzystam z
internetu http://www.three.co.uk/ , mala skrzyneczk apodpina sie do
portu usb i za chwile jest internet :)
wiem moze i dosc chaotycznie opisalem ale
czy ktos moze mi pomoc?

dziekuje
pozdrawiam
tomasz