klawiatura + mysz wireless

Autor: ___ easyrider ___ <izyraider1_at_o2.pl>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 11:23:54 MET

czy moglibyscie polecic jakis bezproblemowy zestaw klawiatura
+ mysz do komputera stacjonarnego (preferuje logitech ale moze byc
innej marki, optymalnie na baterie AA lub AAA, bo mam szybka ladowarke) ...
Stary zestaw microsoftu 700 v 2.0, ktory kiedys kupilem ma ta wade,
ze mysz zawsze wlacza sie z pewnym opoznieniem ... inny tani zestaw
logitecha ex-110 ciagle wysyla mi falszywe alarmy rozladowania myszy ...
oczywiscie nie ma problemu, zeby kupic osobno mysz a osobno
klawiature tylko chodzi o to, zeby byly to rozwiazania sprawdzone
i niezawodne ... poniewaz mam juz dosyc tanich zestawow (na dwoch
sie juz przejechalem) wiec cena stala sie poniekad wtorna ...