Laptopy ICom - prośba o opinię,

Autor: Gandalfini <gandalf.smutny_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 18:06:17 MET

Witam,
Przymierzam się do zakupu jakiegoś laptopka - tak do 2,8K - sprzęt ma
służyć głównie do siedzenia w internecie/multimediów - popatrzyłem
trochę po sklepach i w oko wpadły mi modele ICom - prosiłbym o opinię
osób które miały taki laptop jak wytrzymuje codzienne zmagania
(interesuje mnie zwłaszcza stan plastików po pół roku - czy nie są
powycierane itp). W sklepie nie odstraszają wykonaniem (ba,
powiedziałbym nawet, ze są ładne ;) ) a w stosunku wydajność/cena wcale
nie odstraszają...
Pozdrawiam !