Re: laptopy bez zasilacza

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 16:01:57 MET

Padre wrote:

> I pewnie ma jeszcze mieć zwijany kabel do kontaktu tak jak odkurzacz?

To nie takie głupie, jak myślisz.
- tylko niewielka liczba laptopów ma kabel zasilający, który nie waży
więcej, niż sam zasilacz :) wielka koniczynka z wielką wtyczką
- zwijany kabel? Piękny pomysł. Jak czasem na szybko się pakujesz,
to potem ciężko odplątać kabel zasilający, kabel od myszki przewodowej
(niektórzy, w tym ja, jeszcze używają), kabel sieciowy, etc.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,