Re: jaki szybki i trwały dysk kupić?

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Sun 09 Nov 2008 - 23:09:25 MET

ToMasz pisze:
> Kupie naprawdopodobniej w proline. Najlepiej w poniedziałek, bo strach
> sie bac, jak padną pozostałe partycje.
> Spojrzałem na ceny dysków, raid edition albo "NS" są prawie 2razy
> droższe od zwykłych dysków. warto aż tyle wiecej płacic? JAka jest
> faktycznie róznica?
Twoja kasa i twoje dane. Mi jeszcze żaden WD RE nie padł od 5 lat, może
to i szczęście ale utrata danych na pewno więcej by mnie kosztowała niż
te 100 zł które dopłacam do wersji RE. Do składowania filmów i gierek to
kup najtańszy WD green i po problemie.

ABYS to są RE
ACS green więcej na www.wdc.com

PS oczywiście backup na dvd-r to podstawa :]