Re: wypalanie opisu CD

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Sun 09 Nov 2008 - 19:42:26 MET

Dnia 11/9/2008 7:13 PM, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
> czy Ktoś mógłby mnie wtajemniczyć w wypalanie nadruku
> na dyskach CD? czy są do tego potrzebne jakieś
> specjalne płyty i specjalne nagrywarki? może mi Ktoś
> powyjaśniać co i jak?

LightScribe
- wypalanie na specjalnych płytach DVD (CD chyba nie ma) od strony opisu

LabelFlash
- wypalanie na dowolnych DVD po stronie danych (na wolnym miejscu)

Pierwsze jest bardzo popularne (prawie wszystkie nowe nagrywarki to
mają; nawet w laptopach) aczkolwiek nie wiem dlaczego.

Drugie obsługuje obecnie chyba tylko NEC. Mam. Uzywam. Chwale sobie ;)

Wiecej sobie w sieci znajdziesz.

--
Pozdrawiam
dziobu