Asus P5KPL-SE nie widzi dysku

Autor: bucior <tojest_at_mail.com>
Data: Sun 09 Nov 2008 - 15:52:52 MET

Witam
Nowa płyta jak w temacie nie widzi dysku sata2 Samsung HD321KJ 320GB. W
biosie go nie wykrywa, tak samo w systemie (Xp Prof.)
Sterownik do kontrolera sata w systemie jest zainstalowany (system stoi
na dysku ATA, który jest wykrywany). Próbowałem już zmieniać kable,
wgrałem najnowszy bios, kombinowałem z różnymi ustawieniami w biosie -
zero efektu.
Dysk w innym komputerze jest bez problemu wykrywany i zdatny do użycia
(jest to stary komputer z jednym wejściem sata1). Ma ktoś jakieś
pomysły? Uszkodzona płyta?