Re: Wlaczanie Cool'n'Quiet tylko przez BIOS ?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Sat 08 Nov 2008 - 16:35:12 MET

> Po co chcesz go wyłączać?

gry (stare, w ktore gram raz max na tydzien)
chodza lepiej (nie tna) przy wylaczonym c'n'q;

> Poza tym w BIOS może być zawsze włączony, można wyłączyć C'n'Q w OS.

a na odwrot?
/w bios wylaczony a w os wlaczac?

> Da radę. Sposób zależny od systemu operacyjnego.

do asusa dolaczyli mi fure softu,
ale ani w AMD Cool'n'Quiet ani ASUS AI Suite
nie ma opcji wylacz c'n'q (jesli jest wlaczony)
czy wlacz (jesli jest wylaczony);

mam win xp - ale powoli robi sie ntg i uderze z pytaniem na alt...xp