Re: Wytrzymalosc laptopow.

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 08 Nov 2008 - 13:34:07 MET

> Zalezy mi glownie zeby konstrukcja byla odporna na codzienne uzywanie. Czy
> plastiki uzywane przez Asusa/Acera nie beda za slabe?

Asus moze da rade, Acer nie.

> Myslalem o tym modelu http://www.morele.net/produkt/194569/

w tym przedziale nie poszalejesz, musisz sie liczyc z tym ze super jakosci
za takie pieniadze nie dostaniesz obojetne jaka marka by to nie byla.
ale genralnie Acera bym sobie darowal bo wypuszczaja straszna tandete i maja
beznadziejny serwis. mialem 5 Acerow i kazda jedna sztuka w ciagu 1-3 roku
zaliczyla awarie.
Asusa pare moich znajomch ma i poza padem bateri na gwarancji(jeden
przypadek) nikt nie narzekal specjalnie.

--
pzdr
piotrek