Re: pamięć ECC i współpraca z non-ECC

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 18:15:37 MET

Marek pisze:

> czekaj, bo nie rozumiem czy jestes za czy przeciw ? :)

ja zrozumiałem to tak, że Artur M. Piwko był za tym, żeby moduł pamięci
ECC wymienić na non-ECC, ale faktycznie teraz się zastanawiam czy aby na
pewno to chciał wyrazić... ;>
W każdym razie to jedyne sensowne rozwiązanie, bo przy następnym
rozbudowaniu pamięci nadal tańsze i szybsze będą zwykłe non-ECC.

--
pozdrawiam
STranger