Re: Mysz do laptopa BT i duża dłoń

Autor: Tony <paulpub2kkk_at_gmail.com.zamiastkkkdajk>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 17:47:50 MET

Dnia Thu, 6 Nov 2008 16:55:46 -0000, ZZ napisał(a):

> BT jest w 99% dedykowany do zastosowan mobilnych - stad ich niewielki
> rozmiar

Gdyby było inaczej, nie byłoby problemu... ;)

> jak cos znajdziesz napisz na grupe, bo sam czegos takiego szukam...

Znalazłem. Minus - jest już nieprodukowana: http://tinyurl.com/5lsp7d

To Microsoft Intellimouse Explorer Bluetooth
Wydaje się być niemała:
http://homepage.ntlworld.com/stephen.fewtrell/Mouse/DSC08847.jpg

Dodatkowo ma adapter Bluetooth na USB, który działa ze wszystkim, co ma
Bliuetooth. Czyli można ją podłączyć do każdego kompa.

Na Allegro aktualnie jeden gościu sprzedaje i piszę, że jest nowa, ale nie
ma opakowania, a na zdjęciu myszy odleciała jedna zaślepka ;)
http://www.allegro.pl/item477148701_nowa_microsoft_intellimouse_explorer_bluetooth.html
W UK znalazłem za 25 GBP Refurbished - ale nie piszą nic więcej o stanie.
Poszukam jeszcze w UE.

Myślę, że się nada.

Pozdrawiam
Tony