Urządzenie wyświetlające na wyjściu VGA

Autor: ShrekPl <berdyczoow_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 20:46:55 MET

Witam.

Co może być przyczyną, że urządzenia VGA (rzutnik, TV z łączem VGA)
nie wyświetlają prezentacji ruchomych, czy filmów które ukazują się na
monitorze laptopa?

Prelegent miał opracowaną prezentację w Power Point w której, w
okienku, była mała animacja. Na laptopie wszystko poprawnie, na
ekranie po rzuceniu obrazu za pomocą rzutnika - prezentację widać,
animacji nie.

Przed chwilą podłączyłem inny laptopa do TV. Chciałem obejrzeć film
ale nic z tego - filmu nie widać.

Gdzie może być przyczyna? Nie widziałem sterownika do wyjścia VGA/
SVGA.

Dziękuję za pomoc.