Re: GA-EP35-DS3 Jak wyłączyć obniżanie mnożnika ?

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 19:03:41 MET

Latet pisze:

> Teraz wyłączyłem tylko C1E - mnożnik i napięcie nie są obniżane (mimo, że EIST
> zostawiłem włączony). Więc, jak rozumiem, należy włączyć i jedno i drugie, bo
> bez C1E to EIST nie zadziała wcale?

Działają niezależnie od siebie i podobnie - z tym, że C1E przełącza
wyłącznie napięcie i mnożnik między domyślnym a x6 niezależnie od
systemu operacyjnego, zaś dzięki EIST system operacyjny może stopniowo
regulować wydajność w zależności od potrzeb. W przypadku XP sprowadza
się to chyba do funkcjonalności takiej jak C1E (czyli mnożnik min. lub
max.), żeby działało musi być wybrany schemat zasilania uwzględniający
oszczędzanie energii, czyli nie "Stacjonarny w domu/biurze" i nie
"Zawsze włączony" (i żeby działał to wystarczy, C1E może być wyłączone).