tualatin + asus tuv4x

Autor: hex <chybabezsensupodawacswojadresspamuminiebrkuje_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 18:30:18 MET

Witam,
Szukam porady w sprawie właśnie tak starego sprzętu jak wymieniony w
temacie. Ciekawi mnie jaki procesor najsensowniej kupić czy Celerona
Tualatina 1200 czy wersję z 512 kilobajtowym L2 tzn Pentium III-S 1266. Jak
kupowałem tę płytę miałem zamiar wsadzić na nią Tualatina 1,4 MHz, ale
później wyczytałem, że obsługuje maksymalnie PIII 1200 MHz. Teraz przed
decyzją chciałem dopytać, żeby znów nie być niedoinformowanym. Na pierwszy
rzut oka wydaje się, że pozostaje mi tylko pierwsza wymieniona opcja skoro
na stronie Asusa piszą, że to max na tej platformie, ale może ma sens kupić
drugą opcje, bo chociaż może nie będzie maksymalnie wykorzystana to jednak
i tak będzie wydajniejsza niż Celeron 1200. A może tego Celerona da się
podkręcić na tej płycie, że jednak powinienem go wybrać. A może jednak ma
sens zaopatrzyć się w P3 1,4 Tualatin? Takie właśnie wątpliwości
powstrzymują mnie już od pewnego czasu więc może uda mi się tu trafić na
kogoś kto będzie w stanie rozwiać je w sposób jednoznaczny. Dzięki jeśli
komuś zachce się mi odpowiedzieć.
pozdro
hex