Re: niezawodny dysk zewnetrzny

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 15:05:23 MET

Dnia Thu, 06 Nov 2008 09:44:13 +0100, Toper napisał(a):

> wszystko racja, tylko ja bym polecić coś na 2 dyski i zrobić z nich
> lustro (Raid 1). Tak na wszelki wypadek, bo dyski lubią padać...

Lubią padać zwłąszcza na początku - pierwszy tydzień.
Ja na przykład jak przygotowuje serwery jednodyskowe (brak większego
budżetu) to staram się testować długo dysk, tj. dać mu w kość np przez parę
dni. Dodatkowo kilkanaście restartów, bwnchmarki, skakanie głowicą w różne
miejsca. Przeżyje ? Będzie żył.

On potrzebuje jakiegoś medium na "backup" czyli kopie a nie "archiwizację".
Zapewne chciałby rozwiązanie tanie i typu "set it and forget it", więc
nadal pozostaje przy swoim rozwiązaniu :)