Re: Drukarka HP 5150 nie wykrywa pojemnika

Autor: Arczi <no.sp_at_m.please>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 13:31:01 MET

On 2008-11-06 03:53, Marek wrote:
> btw, co byś kupił teraz zamiast 5150 ? :)

Mam od dwóch lat HP1020; laser. Atramentówki już więcej kupować nie
planuję, chyba że mi się potrzeby zmienią. Także nie jestem zorientowany
w temacie.

Moje drukowanie to głównie setki stron dokumentacji technicznych, czasem
jakieś własne dokumenty, czy dłuższe PDF-y, które chcę/muszę przeczytać,
a papier po stokroć wolę od monitora.

Fotografie/grafiki? Znając dobry lab, z którego wychodzi to co chcę za
taką cenę jak z domowej drukarki, a do tego lepiej (inna technologia,
papier, etc.) wybieram lab. Owszem, nie jest od ręki, ale nie narzekam.

> Ja drukuję w czarnym ok 1000 stron miesięcznie i ok 100) w kolorze (90%
> pokrycie)

U mnie to będzie kilka tysięcy na rok B&W (oszczędnie, bo wszystko czego
jest dużo, a tylko ja to mam czytać, drukuję dwustronnie, po dwie strony
na jednej, składane w książeczkę ;P). Koloru drukowałem tyle, że przez 5
lat posiadania 5150 zużyłem 1,5 pojemnika z tuszem kolorowym. Z tego
jeden poszedł przez pierwsze 2 lata. Czyli znikomo. ;)

--
Pozdrawiam
Arczi