Re: Celeron CM w laptopie

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 11:02:31 MET

Michał Duszyński pisze:

> - w dzisiejszych czasach ta jednordzeniowa konstrukcja jest
> przestarzała, wydajności to to nie ma żadnej rozsądnej
> - grzeje się jak wściekły, dość rozrzutnie podchodzi do oszczędzania
> energii

Mam u siebie Mobile Intel Celeron 550, 2000 MHz (15 x 133)

Nie wiem skąd info o grzaniu się. U mnie śmiga bezproblemowo.
Lapek jak to lapek raczej do netu i pracy biurowej ale spokojnie F1
2007, NFS:U2 czy Hitmen 2 chodzą.
Przy graniu na samej baterii NFS:U2 ponad godzinę wytrzymuje z WiFi na
stałe załączoną.

Oczywiście postęp postępem i jak kupować to coś co jest przyszłościowe.
Kupowałem w kwietniu czy maju Toshibę i nie mam powodów do narzekania na
tego Celerona.

--
I wszystko jasne :)
GG  - 2539855