Re: PC Recovery Card

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 04:08:29 MET

Dnia Wed, 05 Nov 2008 11:47:56 +0100, Olek napisał(a):

> Widuje takie na allegro - ktoś mi może wytłumaczyć zasadę działania tej
> karty? Bo mi się wydaje że to troche pic na wode...

Nie wiem co to dokładnie jest, ale ja bym się w coś takiego nie pakował.
Wolałbym pełny backup, zależny od systemu operacyjnego i dysków twardych...
Do tego jakiś pakiet anty(wirus, spyware) i głowę na karku jak coś ściągam
z sieci. za 40 zł to samochodzik na baterię możesz sobie kupić, a nie
porządne rozwiązanie zabezpieczające. I to na zwykłe PCI, sic!

--
Marek
www.freelancer-it.org