Jak rozumiec zapis w instrukcji o limitach pamieci

Autor: Tomek Banach <bez_tegotbanan_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 00:21:24 MET

Witam,

Nieco glupie pytanie ale mam problem ze zrozumiem slowa pisanego.

Z instrukcji do mojej plyty głownej (na nForce 430)

Due to chipset limitation, this mothernboard can only support up to 8GB
on the operating system listed below. You ma install a maximum 2GB
DIMM's on each slot, but only DDR2-533 and DDR-667 2GB density modules
are available for this configuration.

I poniżej wymienione systemy Windows 2000 Advanced Server i XP 64bit

Czy ogranicznie dla DDR-800 pojawia sie przy modułach 2GB czy dopiero
przy 4x2.

--
Pozdrawiam
Tomek