Re: Ile godzin Backlight Hours w waszych HP 2207h ?

Autor: Marcin Kalicki <marcinklc_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 21:39:22 MET

Kupiłem ten sam model w innym sklepie internetowym, monitor, pudełko
fabrycznie zapakowane, po podłączeniu Backlight Hours pokazuje 00001 godzin.

Jednak ten model jest coś gorszy od poprzedniego. I to wyraźnie. Obraz,
podświetlenie znacząco jarzy. Razi. Kolory i czerń jest rozmyta. Temperaturom
nie da się tego też zniwelować. W poprzednim kolory były nasycone. Brightness
jest ściągnięte już na zero. Nie da się nic z tym zrobić. W jednolitym kolorze
tła, w zieleni, widać nierówności podświetlenia. Zauważa się też wtedy miganie
tego zielonego koloru na środku.

W MediaMarkt też był taki model 2207h, był najlepszy ze wszystkich obok
wystawionych. Miał dobrą czerń, itd.

Widziałem nowsze modele w sklepie Vobis 2228h, następca 2207h, i widziałem to
miganie białego tła, dlatego nie chciałem nowszego modelu.

Ten co dostałem teraz (jeśli chodzi o produkcję jest z marca, tamten był ze
stycznia) ma obraz, kolory, ostrość, czcionkę jak w zwykłym LG.