Re: Drukarka Laset, kolor duplex - poleccie

Autor: Michał Czerniak <michal_czerniak_at_op.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 18:05:09 MET

On 2008-11-03 17:44 Alek wrote:
> Już duplexu się wyleczyłem. Nie warto dawać dwa razy tyle. Ale zależy mi na
> LAN.
>
> Jak byście mieli wybór między:
> Samsung CLP-350N
> HP Color LaserJet 1515n
>
> Oba w cenie ok 700 PLN z groszami.
> Tonery w podobnej cenie i wystrcza na ok 2000 (samsung) -2200 (hp) stron.
> Samsung ma lepszą rozdzielczość, 2400x600, hp 600x600.
> Obie majÄ… LAN.
> co wy na to?

Mam HP od kilku dni, też zastanawiałem sie nad samsungiem, swojego
wybory nie żałuje.
Rozdzielczość jest niższa, ale na jakość wydruków na prawdę nie można
narzekać (HP ImageREt 3600) - na próbę wydrukowałem kilka zdjęć na
papierze zwykłym oraz na "HP Colour Laser Photo Paper 220 g/m2",
wyglądają świetnie, nawet na zwykłym papierze :-).

Wady to rozmiar, masa (18KG) i długi czas pomiędzy włączeniem drukarki a
jej gotowością do pierwszego wydruku.

Mimo to polecam!

--
Pozdrawiam,