Mysz do laptopa BT i duża dłoń

Autor: Tony <paulpub2kkk_at_gmail.com.zamiastkkkdajk>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 14:20:15 MET

Bozia wyposażyła mnie m.in. w niemałe dłonie ;) Mam też dużego lapka, dużą
torbę i szukam myszy bezprzewodowej... dużej, czyli wystarczy, aby była
standardowych wymiarów, tylko nie pomniejszona do laptopa. Musi być BT, bo
nie mam ochoty za każdym razem podłączać wystającego odbiornika. Jedynym
odbiornikiem który schowałby mi się w lapku wystarczająco jest ten z
Logitech Nano, ale sama mysz jest dla mnie za mała.

Więc jaka znajdzie się duża mysz Bluetooth? Na Allegro jest kiepsko z
podawaniem wymiarów, poszedłem do sklepu dla idiotów i były tam 3 myszy BT,
wszystkie małe. Aktualnie mam do PC mysz laserową Logitech mx700 czy jakoś
tak, ma około 12 cm i taką chciałbym kupić na Bluetooth. Przykładowo
Logitech V270 jest raczej maława (10 cm długości).

Ktoś może coś poradzić?

Pozdrawiam
Tony